Persbericht: Naamswijziging franchiseformule Homepart naar PartsNL

27-05-2016

Apeldoorn, 27 mei 2016

De franchiseformule en webshop Homepart maakt vandaag bekend dat haar naam wijzigt in PartsNL.

Met deze naamswijziging benadrukt de formule haar brede positionering in de markt met een ruim assortiment aan onderdelen en accessoires voor in en om het huis.

“De nieuwe naam vertegenwoordigt onze moderne formule. Door de toevoeging van NL straalt de naam vertrouwen uit, met een link naar de Nederlandse oranje wimpel. Zowel online als fysiek komt de nieuwe naam fris en krachtig over op onze trouwe zakelijke -en particuliere klanten”, verduidelijkt Arnoud Groen, operationeel directeur van PartsNL.

PartsNL is een Nederlandse franchiseformule met een sterke webshop, 28 winkels verspreid over het land en een centraal magazijn in Apeldoorn. De organisatie achter PartsNL, Beekman B.V., heeft al ruim 45 jaar ervaring in het leveren van originele onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires van prominente merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Oral-B, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer.

Bij de nieuwe naam PartsNL hoort ook een nieuwe huisstijl en website: www.partsnl.nl

De komende week worden alle winkels in Nederland aangepast aan de nieuwe huisstijl. Arnoud Groen benadrukt: “Behalve onze nieuwe naam PartsNL verandert er voor onze klanten niets en blijven wij zowel vanuit ons hoofdkantoor in Apeldoorn als vanuit onze winkels onze vertrouwde, persoonlijke service bieden”.

PartsNL
Weegschaalstraat 15