Kan ik een artikel retourneren?

Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en wetten dan voor consumenten. Zo bent u uitgesloten van het herroepingsrecht.

Artikelen kunnen niet geretourneerd worden, tenzij deze productiefouten bevatten, schade hebben of verkeerd geleverd zijn. Is dat het geval dan kunt u een retouraanvraag indienen via onze website. Deze aanvraag zal de afdeling Verkoop Binnendienst Retouren in behandeling nemen. Als na onze goedkeuring een bestelling geheel of gedeeltelijk wordt geretourneerd, gaan wij bij vergoeding uit van een percentage van de gefactureerde aankoopprijs. Specifiek voor u bestelde producten, verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en speciaal bestelde artikelen worden niet retour genomen.

Defect:

U dient uw zending direct na ontvangst te controleren op defecten. Is er sprake van een defect artikel? Dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst te melden aan de afdeling Verkoop Binnendienst.

Manco:

Een manco kunt u doorgeven aan de afdeling Verkoop Binnendienst.

Dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst te melden aan de afdeling Verkoop Binnendienst.

Omgang:

Beekman B.V. hanteert een fair retourbeleid naar haar klanten. We vertrouwen erop dat u als professional op rechtvaardige wijze omgaat met uw bestelling.

Om voor een vergoeding van een defecte of verkeerd geleverde bestelling in aanmerking te komen dient het product met alle geleverde toebehoren, in goede staat en in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Verzending & vergoeding:

  • Na goedkeuring retouraanvraag en ontvangst van het artikel door Beekman B.V. ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op uw rekening.


Retourprocedure:

  • Wij verzoeken u een retouraanvraag in te vullen. Zonder een juiste registratie crediteren wij niet.
  • Onze afdeling Verkoop Binnendienst zal uw aanvraag in behandeling nemen
  • Na goedkeuring heeft u 14 dagen om het artikel retour te sturen. Is een artikel defect? Vermeld het dan op het artikel.
  • Het retour zenden is voor risico van de verzender.
  • Artikelen dienen voorzien te zijn van Beekman retour sticker en/of EAN-code op de verpakking.
  • Stuur alleen producten retour indien deze compleet zijn, in originele staat en met onbeschadigde verpakking.
  • Zorg voor een gedegen omverpakking.


Retouradres:

Beekman B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Weegschaalstraat 15
7324BE Apeldoorn

Voor PartsNL winkels:
Retour artikelen van een webklant hoeft u zelf niet aan te melden. De webklant dient dit zelf te doen via de webshop. Het RMA-nummer van de webklant moet vermeld staan op het betreffende artikel. Heeft een webklant het artikel niet afgehaald in de winkel? Dan mag het na 30 dagen geretourneerd worden aan Beekman B.V. Registreer dit in uw dashboard en plak vervolgens duidelijk de pakbon op het artikel.

Heeft u vragen? Neem dan contact op. 

Terug