Waar moet ik aan denken bij retourneren?

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u een stappenplan aan te houden.

  1. Meld uw retour aanvraag aan voordat u het opstuurt naar Beekman B.V. Zonder een juiste registratie kunnen wij niet crediteren. Een retouraanvraag indienen kan gemakkelijk via www.beekman.nl/klant/retouraanvraag
  2. Zorg altijd dat u uw producten netjes verpakt in originele verpakking voordat u deze retour stuurt, we maken een ander persoon er graag nog blij mee.
  3. Is een artikel defect? Vermeld het dan op het artikel.
  4. Voor PartsNL en Europart winkels: vermeld het RMA-nummer van consumenten op het betreffende artikel. Let op: u hoeft retour artikelen van een webklant niet apart aan te melden via de website. De klant die online heeft besteld en het product bij u heeft afgehaald, wordt gevraagd zelf dit product als retour aan te melden.

Uitzonderingen

Wij hopen op uw begrip dat wij niet alle artikelen retour kunnen nemen. Enkele uitzonderingen zijn:

  • Producten van Spez mogen bij een assortimentswisseling niet geretourneerd worden aan Beekman B.V, maar enkel rechtstreeks aan Spez. Een enkel Spez product mag wel geretourneerd worden aan Beekman B.V.
  • Speciale bestellingen kunnen standaard niet retour. Bij hoge uitzondering is dit soms wel mogelijk bij de leverancier. Wij kijken graag wat wij voor u kunnen betekenen. Neem hiervoor contact op met uw vertegenwoordiger of de verkoop binnendienst van Beekman B.V.

< Terug