Wat te doen bij defecte apparaten onder garantie?

Er zijn apparaten die door onze leveranciers gerepareerd worden en dan weer gerepareerd opgestuurd worden naar u. De leveranciers waar het apparaat gerepareerd wordt en rechtstreeks naar opgestuurd moet worden, door u, zijn:

  • Numatic (Henry, Hetty, James, Charles, etc)
  • Wahl (tondeuses, föhns, scheerapparaat, etc. van de merken Wahl en Moser)

Apparaten die via ons opgestuurd worden en gerepareerd worden door de leverancier zijn:

  • Electrolux (stofzuigers van de merken Aeg en Electrolux)
  • Siemens (stofzuigers Siemens)
  • Venta (luchtbevochtigers)
  • Bestron (div. apparaten)
  • Sebo (stofzuigers)
  • Philips (scheerapparaten)
  • One for All (afstandsbedieningen)

Zodra deze zijn gerepareerd worden deze weer terug gestuurd naar u, dit kan ongeveer 1 tot 6 weken duren afhankelijk van de klacht en merk. Andere apparaten en/of artikelen uit ons assortiment worden, bij defect, per artikel bekeken of ze gerepareerd worden of omgeruild voor een nieuw apparaat.

< Terug